in

“Jsem influencer, jasně že Vám prodávám a nabízím produkty, se kterými nesouhlasím…” Aneb jak to ve skutečnosti funguje.

pixabay.com
Reklama

Možná právě Vás zajímá jak vlastně funguje takový infulencer a zda vše co nám na internetu říkají může být pravda. Nový trend nahrávají influenceři z různých zemí a odkrývají tak, co se schovává pod pokličkou denně zveřejňovaných videí a stories.

Instagram will load in the frontend.
==

Tento nový trend spočívá v tom, že influenceři natočí videa s větou: “Jsem influencer, jasně že …….” K tomuto trendu se zapojil např. i influencer, který vystupuje pod pseudonymem t0mi.jpg. A jaké informace jsme se od něj mohli dozvědět? Například to, že ví kompromitující materiály na ostatní kolegy, ale nesmí je prozradit. Také jsme se mohli dozvědět třeba to, že influenceři prodávají a nabízí produkty, se kterými sami nesouhlasí a nepoužívají je.

@t0mi.jpg Jsem influencer, jasně že (doplň) @Honza Koky #fyp #tomi #koky #jseminfluencer #trendyy ♬ original sound – Tomi

Influenceři třeba vstávají odpoledne a nemusí do práce ráno vstávat. Také si nemusí za nic platit, především za oblečení a za veškeré produkty, které na svých sociálních sítích zpropagují. Někteří influenceři také tvoří svůj kontent tak, že zkopírují video ze zahraničí a pouze ho přeloží do češtiny.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Sophie Šarláková (@sophiesarlak)

Pokud chce influencer spolupracovat s nějakou firmou, jednou z možností je označovat danou firmu ve svých příspěvcích, aby si jej firma všimla a navázala spoluprací. Ze začátku většina influencerů neví, kolik peněz si má říct za spolupráci a tak se někteří nechávají od firem okrádat.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Sophie Šarláková (@sophiesarlak)

Začátek každého influencera jistě není jednoduchý. V začátcích se musí smířit především s okolím a případným výsměchem a šikanou. Hate, který se v dnešní době hrne na spoustu veřejných osobností totiž není snesitelný pro každého. Samozřejmě že i influenceři dělají svou práci pro peníze. Někteří si za svými nabízenými produkty stojí, ale jiní nabízejí opravdu jen reklamu za peníze. Každý to má jistě jinak a v době sociálních sítí by si každý měl ověřovat informace z více zdrojů. Ne vše co nám sociální sítě naservírují, je realita. A co vy? Věříte všemu co Vám nabídnou Vaši oblíbení slavní?

Reklama