in

Souhlasíte? 15 trendů z minulosti, které jsou z nějakého důvodu stále populární!

pixabay.com pixabay.com
Reklama

Žijeme v zajímavé době, kdy trendy přicházejí a odcházejí neuvěřitelnou rychlostí. Ale mnoho věcí a jevů v nás zůstává, a to navzdory tvrzením vědců nebo změně pohledu na svět. Stále jíme rychlé občerstvení, zkoušíme nové stravovací návyky a sledujeme televizi, i když to všechno už dávno mělo ztratit svoji popularitu. Vytvořili jsme proto seznam zdánlivě staromódních trendů a je jen na vás, jak se k tomu postavíte.

1. Vlastní auto

Vlastnit auto není levné potěšení. Pojištění, údržba, tankování, parkování, daně a další „malé výdaje“ jsou velkou zátěží pro rodinný rozpočet. Vozidlo je navíc škodlivé pro životní prostředí.

pixabay.com

2. Nákupní centra

Nemusíte odejít z domova, abyste si něco koupili. Existuje spousta online obchodů, které také nabízejí vše od oblečení až po domácí spotřebiče. Nakupování lze tedy kombinovat s dalšími aktivitami – sledováním filmu nebo vaření. Lidé ale stále dávají přednost nákupním centrům. Výzkum zároveň potvrzuje, že zde lidé často utrácejí více peněz a nakupují něco, co není úplně to, co plánovali.

pixabay.com

3. Honosná svatba

Aby mohli dva lidé žít společně, nemusí se brát. Někteří mladí lidé obecně věří, že kariéra je důležitější než rodina a manželství.

pixabay.com

4. Koupě domu

Kupte si svůj vlastní byt či dům – problémové a nákladné řešení soukromí. Málokdo si toto potěšení může dovolit bez půjček a úvěrů, které pak musí splácet po mnoho let. Pronájem obytného prostoru dává lidem více svobody. A stojí to méně. Ale většina lidí po celém světě by raději měla svůj vlastní dům, než aby si ho pronajala.

pixabay.com

5. Růžová – pouze pro dívky

Od samého narození se malá holčička ocitá v roztomilém světě vymalovaném všemi růžovými odstíny. Oblečení, hračky, dětská kosmetika, dokonce i pokoj, jsou obvykle růžové barvy. Ale tato barva nebyla vždy spojena výlučně se ženským pohlavím. V první polovině dvacátého století byly mladé dívky oblékány do modrých šatů, a růžové obleky byly výsadou chlapců a mužů.

pixabay.com
Reklama

6. Dovolené „all inclusive“

V moderním světě, kdy každý jede na dovolenou za novými zážitky a chce se seznámit s jinou kulturou, by měly být all inclusive hotely dávno zapomenuty. Není příliš atraktivní letět několik hodin nebo dokonce přes polovinu světa, abyste si mohli dopřát obvyklé jídlo, ležet u bazénu a strávit pár týdnů ve standardní hotelové oblasti. Zároveň však popularita takových hotelů z roku na rok jen roste. Proč?

pixabay.com

7. Krémy proti celulitidě

Účinek používání krémů proti celulitidě je velmi diskutabilní. Mluví o tom jak kosmetologové, tak kupující. Výrobci krémů to ani neslibují – obvykle mluví jen o prevenci. Asi 70% žen po celém světě má celulitidu a mnoho sní o tom, že se jí zbaví. Krém je v tomto ohledu pohodlnější než návštěva kosmetičky. Není proto divu, že se prodej těchto produktů z roku na rok pouze zvyšuje.

pixabay.com

8. Turistické balíčky

S příchodem internetu do všech koutů světa je proces organizace dovolené mnohem jednodušší. Každý nováček si může samostatně najít vhodný hotel, zvolit nejlevnější vstupenky a rezervovat si výlet dlouho před vysněnou dovolenou. Je to mnohem pohodlnější, protože cestovatel plánuje svou dovolenou na základě svého vkusu a očekávání. Zároveň zájezdy – skupinové i individuální – z nějakého důvodu nemizí a mnoho lidí by raději bylo pro, kdyby jim někdo zorganizoval dovolenou, než aby si to udělali sami.

pixabay.com

9. Cirkus

Klauni, akrobati, trénovaní zvířat a kouzelníci – to vše se zdá být dědictvím zašlé doby. Proč jít někam sledovat show, jejíž komponenty lze vidět v obrovském počtu na internetu, aniž byste vzhlíželi z pohovky a hlavně zcela zdarma. Cirkus neztratil svou popularitu, i když se v posledních letech změnil. Ve většině zemí jsou přehlídky divoké zvěře minulostí.

pixabay.com

10. Diety

S potěšením se chichotáme nad lidmi, kteří se mučili různými dietami. Zároveň je každý den na internetu nebo v televizi představen nový ohromující model, který vám jistě pomůže najít požadovanou postavu a v co nejkratším čase. Vědci již dávno zjistili, že všechny takto ztracené kilogramy mají tu zvláštnost, že se vracejí, a dokonce s sebou berou 5-10 dalších. To má špatný vliv na psychický stav člověka. A pokaždé, když končí další dlouhé prázdniny a váhy ukazují děsivá čísla, začneme zběsile hledat nový recept na hubnutí. Zvláště na jaře, kdy přichází čas na plavky a šortky. Zbytečnost.

pixabay.com

11. Rybaření

Amatérský rybolov je pochybné potěšení. Je nutné pořídit nejrůznější vybavení a toto vybavení i mít kde uložit. Pak trpělivě sedět celé hodiny, lhostejně k výkyvům počasí. Opatrně nabídněte rybám různé návnady. Nikdo nezaručuje bohatý úlovek a z rybaření se můžete vrátit s prázdnýma rukama. A za příležitost lovit v mnoha zemích budete také muset zaplatit – je nutná licence. Veškeré čerstvé ryby lze navíc zakoupit v nejbližším obchodě nebo na trhu. Proč tedy utrácet tolik energie a peněz za tuto zábavu?

pixabay.com

12. Televize

Nyní existuje mnoho zdrojů, ze kterých můžeme získávat nejnovější zprávy. Sociální sítě, messenger, blogy – to vše poskytuje informace mnohem rychleji než stará dobrá televize, nemluvě o novinách. Na YouTube najdete spoustu zajímavých programů a videí. Navíc Instagram a Facebook mají užitečná videa se životními vychytávky. Pro mnoho lidí i přesto zůstává modrá obrazovka jednou z nejdůležitějších věcí v domácnosti. Hlavně proto, že celá rodina může lpět na televizi a statečně bojovat za ovladač.

pixabay.com

13. Dietní limonáda

Dietní limonády používají místo cukru umělá sladidla. To neznamená, že takové nápoje jsou zdravější než běžná limonáda. Prakticky v nich nejsou žádné kalorie, ale nejsou tam ani žádné živiny. A spotřeba takové tekutiny hubnutí vůbec nepomáhá. Kyseliny obsažené v těchto nápojích ničí zubní sklovinu. Většina lidí si je těchto účinků vědoma, ale popularita dietní sody i přesto není ovlivněna. Naopak v Evropě se rok od roku kupuje stále více.

wikipedia.org

14. iPhone

Všechny věkové a sociální vrstvy podléhají iPhone éře. Ředitelé velkých podniků i školáci jsou touto značkou prostě nadšení. Díky své vynikající marketingové politice dokázala společnost dobýt mozky celého světa a vytvořit si jedinečnou reputaci. iPhony jsou známé svým odlišným softwarem a vysokou cenou. Vlastnictví tohoto telefonu již hovoří o určitém postavení. Je to nepochybně skvělá značka, ale sotva stojí za to vzít si neúnosnou půjčku a popřít si  tak další věci, abyste získali vytoužený nejnovější model iPhone.

pixabay.com

15. Rychlé občerstvení

Rychlé občerstvení není nejzdravější jídlo. Pokud se strava člověka skládá hlavně z těchto pokrmů, může to negativně ovlivnit jeho zdraví. Každý je s těmito pravdami obeznámen, ale toto povědomí má jen malý vliv na popularitu restaurací s rychlým občerstvením. Lidé po celém světě si hamburgery a hranolky užívají s radostí.

pixabay.com

Možná jste čekali, že tu bude řeč o melírech, volných džínách nebo o 3 čísla větších botách spolu s kšiltovkou otočenou dozadu,.. Takovéto trendy jsme namysli neměli. Doufáme proto, že jsme vás v tomto ohledu překvapili a jsme velmi zvědavý, co si o těchto trendech myslíte vy? Je už načase aby bylo po nich?

Čerpali jsme z adme.ru

Reklama