in

Laduška ukázala novou spolupráci! Proč ji sledující kritizují?

instagram.com
Reklama

Lada “Laduška” Kašparová se poslední dobou dala na cestu propagace snad každé společnosti, která ji napíše. Od propagace společnosti SHEIN přešla na produkty z nebezpečných látek HHC a momentálně propaguje ještě kontroverznější asijský web Temu. Svým divákům nabízí slevové kupóny, oni ji však kritizují. 

Jedna z nejkontroverznějších influencerek na české scéně, Lada Kašparová, která na sociálních sítích vystupuje pod přezdívkou Laduška, čelí obrovské kritice. Její profil na sociálních sítích zaplnila pochybnými spolupracemi s těmi nejvíce spekulovanými společnostmi. Nejen, že krátce po zprávách o předávkování dětí s HHC ho začala propagovat, po několika dnech se na jejím profile objevila také reklama na čínskou kritizovanou společnost Temu.

@laaduskaHAUL z @temu_czechia 😍! Použijte kód: dkr5976 v aplikaci. Nový uživatelé získají kupon v hodnotě 2550Kč! Navíc zdarma doprava a 90 dní na vrácení zboží 😍 Odkaz v BIU ❤️♬ původní zvuk – Laaduška

V haulech z této stránky popisuje, co všechno si objednala a v jakém stavu jí to přišlo. Zároveň svým divákům nabízí výhodné slevové kupóny v hodnotě 250 korun, přičemž na Temu si za takovou částku koupíte i zimní kabát. O této aplikaci jsme psali v jednom z nedávných článků, kde zmiňujeme například to, že byste si měli dávat pozor na své osobní údaje.

Nejdřív propaguješ Primark, pak SHEIN a teď Temu? Nechápu, proč podporuješ takové hnusy. Ačkoliv jsi propagovala i takovou bídu jako HHC, Temu je ze všech spoluprací asi ta nejodpornější,” píše jedna ze sledujících. Je očividné, že sledující žádný slevový kód nezajímá, především si většina v komentářích stěžuje na pochybné spolupráce této influencerky.

Reklama