Dana zaÄŤala pracovat jako uÄŤitelka na stĹ™ednà škole, kde si ji hned po dokonÄŤenĂ studia chtÄ›li nechat jako pedagoga. SamotnĂ© se jĂ ta myšlenka velmi lĂbila a nabĂdku brala všema deseti. V ten moment jĂ ale nenapadlo, Ĺľe by se jejà žáci mohli dostat k něčemu, co by vidÄ›t nemÄ›li.
SoukromĂ.
Bylo to v obdobĂ, kdy jsem se teprve seznamovala se svĂ˝mi studenty a snaĹľila se vytvoĹ™it ve tĹ™ĂdÄ› pĹ™ĂjemnĂ© prostĹ™edĂ. Práci uÄŤitelky jsem nikdy nechtÄ›la dÄ›lat, ale vidina, Ĺľe zĹŻstanu v prostĹ™edĂ, kterĂ© mám ráda a v kolektivu, kde se cĂtĂm komfortnÄ›, Ĺ™ekla jsem si, Ĺľe je to lepšĂ, neĹľ jĂt na pracák. Kdybych ale vÄ›dÄ›la, co mÄ› ÄŤeká, radÄ›ji bych na ten pracák šla.
Jednoho dne jsem si všimla, Ĺľe jeden z mĂ˝ch žákĹŻ, Martin, se chová neobvykle. Zpočátku jsem si myslela, Ĺľe to mĹŻĹľe bĂ˝t jen adolescenÄŤnĂ rebĂ©lie, ale postupem ÄŤasu jeho chovánĂ pĹ™erostlo do něčeho vĂce znepokojujĂcĂho. ZaÄŤal mÄ› sledovat a sledovat mĹŻj Ĺľivot na sociálnĂch sĂtĂch. MÄ›la jsem sice vše nastavenĂ© jako soukromĂ©, ale nÄ›jak se mu podaĹ™ilo vklouznout mi do mĂ© komfortnĂ zĂłny.

Ĺ ach Mat.
Byla jsem zaskoÄŤena a znepokojená tĂm, jak Martin vÄ›dÄ›l o mĂ˝ch osobnĂch vÄ›cech. CĂtila jsem se ohroĹľena a nejistá. ZaÄŤal obepisovat mĂ© bĂ˝valĂ© spolužáky a nÄ›jakĂ˝m zpĹŻsobem z nich dostal takovĂ© fotky z mĂ˝ch školnĂch let, na kterĂ© mÄ›l svÄ›t zapomenout.
A jsou to právÄ› ty fotky, kterĂ˝mi mÄ› nynĂ vydĂrá, Ĺľe je zveĹ™ejnĂ a to pokaĹľdĂ©, kdyĹľ se mu jen sebemĂ©nÄ› nÄ›co nelĂbĂ. NevĂm, co mám dÄ›lat. NÄ›kterĂ© fotky jsou sice jen trapnĂ©, ale je jich pár i s erotickĂ˝m podtextem a bojĂm se, Ĺľe by to nemuselo vedenà školy pochopit a pĹ™išla bych o svĂ© mĂsto. VĹŻbec nevĂm, co teÄŹ mám dÄ›lat.
