in

Za co bohatí lidé neutrácí? 9 věcí, ve kterých se s nimi lišíme.

Zdroj : adme.ru
Reklama

Většina lidí si není zítřkem jistá, protože nejsou schopni získat takový finanční airbag, že kdyby se jim sesypal ze dne na den svět, skončili by na ulici. Schopnost šetřit peníze však nezávisí pouze na příjmu, ale také na našich návycích. Po přečtení článku zjistíte, jaké náklady by měly být vyřazeny, aby nedošlo k obětování vlastních zájmů a tužeb v budoucnosti. 

1. Drahá svatba

Doby, kdy svatba sloužila k ohromení všech přátel a příbuzných, již dávno uplynuly. Dokonce i světové celebrity stále více dávají přednost této “dovolené” pouze pro nejbližší, aniž by se cítili chamtiví a zradili všechny vzdálené příbuzné. A vědci tvrdí, že ty páry, které se rozhodly pro skromnou svatbu a více se postaraly o líbánky, se rozvádějí mnohem méně.

Zdroj : adme.ru

2. Drahá a populární letoviska

Od chvíle, kdy se sociální sítě staly známou a nedílnou součástí života téměř každého člověka, croissanty na pozadí Eiffelovy věže nebo pohledy z mrakodrapu v New Yorku už nikoho nevzrušují. A abyste mohli sbírat více lajků, musíte si vybrat místo, kde to budete opravdu exotické. Takže hotel s žirafami v Keni, kaňon na Islandu a houpačka na Bali nahradil kdysi oblíbené destinace a nyní tam blogerové a turisté chodí za velkolepými snímky. Ale mějte na paměti, že pouze snídani s žirafami bude stát od 620$ na osobu. Stojí vaše peníze za pár fotek, které se ztratí mezi miliony dalších?

Zdroj : adme.ru

3. Vybavení pro domácí fitness a sportovní vybavení

Jak ukazuje praxe, člověk používá domácí cvičební stroj první týden po vybalení místnosti a pak se toto drahé vybavení stává věšákem. Vynikající alternativou, která ušetří místo v domě, může být členství v tělocvičně, ale za předpokladu, že nejste jedním z těch lidí, kteří chodí do posilovny pár dní před dovolenou. V tomto případě jde o plýtvání penězi . Abychom zůstali ve formě, stačí opustit výtah a denně raději chodit po schodech, začít chodit na procházky a trávit víkendy aktivně.

Zdroj : adme.ru

4. Nové auto

Je známo, že v okamžiku, kdy auto opustí prostor automobilky, okamžitě ztratí 11% své hodnoty a 30% v prvním roce provozu. Proto je výhodnější koupit si auto, které je nejméně 2 roky staré, takže se můžete při jeho prodeji vyhnout velké ztrátě peněz.

Zdroj : adme.ru

5. Inteligentní technologie

V dnešní době jsou domácí spotřebiče za velkou cenu. Protože nejen že plní své přímé povinnosti, ale také poskytují nekonečné možnosti: promítání fotografií na lednici, poslouchání hudby od více pokojů, zjištění počasí pomocí konvice a ještě mnohem více. Opravdu ale potřebujete všechny tyto funkce? Hlavním problémem takových věcí je, že ani největší výrobci nezaručují, že zařízení bude pravidelně dostávat aktualizace. A tak se vaše chytrá technika stává hloupou.

Zdroj : adme.ru

Reklama

6. Příliš levné nebo příliš drahé oblečení

V tomto případě je pravda někde mezi. Levné věci vás mohou stát místo ve skříni, protože co je ve slevě, tak si automaticky všichni kupují a to v nemalém množství. Což pak vytváří situaci “nemám co na sebe”. Než však něco koupíte, měli byste to také zvážit. Potřebujete toho tolik? A nebo jestli vám to opravdu stojí za tolik peněz.

Zdroj : adme.ru

7. Formy rychlého obohacení

Pokud opravdu chcete zbohatnout, nežijte nadějí v loterie. Studie ukazují, že lidé s nízkými příjmy častěji než ostatní doufají ve štěstí a jsou hnáni silou růstu příjmů z programů rychlého obohacování. Víra v jackpot by se neměla stát způsobem, jak vyřešit současné problémy. Bohatí lidé investují do rozvoje svých schopností a nikoli do příležitostných výdělků.

Zdroj : adme.ru

8. Drahá péče

Samozřejmě, než svěříte svou tvář odborníkovi, musíte se ujistit o jeho kvalifikaci a také nepoužívat prostředky s pochybným složením. Nezapomeňte však, že ani za velké peníze neexistují zázraky a jako v případě oblečení byste si měli položit otázku: Může korekce obočí stát  několik tisíc korun a jaký účinek, kromě prázdné peněženky, vám dá krém, který se rovná vašemu platu?

Zdroj : adme.ru

9. Nové modely slavných značek

Obecně se říká, že lidé, kteří neustále pronásledují prestižní nové výrobky, jsou snobi, kteří veřejně poukazují na své bohatství a luxus. Vědci však identifikovali další skupinu spotřebitelů drahého zboží – jsou to lidé, kteří se liší v horlivém smyslu pro dosažení úspěchu. Luxusní zboží je pro ně způsob, jak si připomenout své vlastní úspěchy a ne známka arogancí.

Zdroj : adme.ru

Reklama